قبولی رشته ریاضی

دبیرستان انديشه هاي شريف بعنوان بهترین دبیرستان رشت با همکاری دبیران نمونه و مشترک با دبیرستان تيزهوشان تهران و گيلان توانسته است برای چندمين سال متوالی رتبه اول مدارس را در میزان تعداد قبولی دررشته پزشکی و مهندسی دانشگاه سراسری کسب نماید.

انديشه هاي شريف؛ دبیرستان نمونه انديشه هاي شريف در طی چند دهه فعالیت خود در ناحیه  ٢رشت توانسته عنوان بهترین دبیرستان رشت را کسب نماید.

این دبیرستان با همکاری دبیران نمونه و مشترک با دبیرستان های موفق دیگری همچون دبیرستان انرژی اتمی تهران، دبیرستان علامه طباطبایی تهران، دبیرستان علامه حلی تهران و فرزانگان تهران که نویسنده کتاب های پر مخاطب کمک آموزشی هستن توانسته است برای شانزدهمين سال متوالی رتبه اول مدارس را در میزان تعداد قبولي در رشته پزشکی و مهندسی دانشگاه سراسری کسب نماید.

دبیرستان انديشه هاي شريف را بیشتر بشناسید: نتایج کنکور سراسری  کشور در سال تحصیلی 

اما با توجه به این میزان قبولی رشته پزشکی و مهندسی دانشگاه سراسری دو سوال کلی مطرح می شود:

آیا دبیرستان کلاس های تست پیشرفته دارد؟

چرا در دبیرستان های دیگر برای کنکور سراسری کار نمی شود اما در دبیرستان انديشه هاي شريف  برنامه ویژه ای برای قبولی در رشته پزشکی و مهندسی دانشگاه سراسری دارد؟

که در ادامه قصد داریم با توضیحاتی به پاسخ این سوالات بپردازیم تا شاید دلایل موفقیت بهترین دبیرستان رشت در تعداد قبولی  رشته پزشکی و مهندسی دانشگاه سراسری مشخص شود.

کلاس های تست پیشرفته در دبیرستان انديشه هاي شريف

داﻧﺶ آﻣﻮزان دبیرستان انديشه هاي شريف در زمان ﮔﺬراﻧﺪن دوره دبیرستان در کلاس های تست دروس ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺗﻮﺳﻂ دبیران ﻣﻤﺘﺎز کنکور دﺑﻴﺮﺳﺘﺎن اﺳﺘﻌﺪاد سنجی ﺷﺪه و ﻧﻴﺰ ﻋﻼﺋﻖ آﻧﺎن و اوﻟﻴﺎء ﻣﺤﺘﺮﻣﺸﺎن در ﻓﺮﻣﻬﺎی ﻣﺨﺼﻮص اوﻟﻮﻳﺖ ﺑﻨﺪی می شود ﺗﺎ از ﻃﺮﻳﻖ ﻣﺸﺎورﻳﻦ ﻣﺤﺘﺮم برنامه ریزی های ﻻزم اﻧﺠﺎم ﭘﺬﻳﺮد، سپس در کلاسهای تست پیشرفته ﺑﺼﻮرت ﺣﺮﻓﻪ ای و تخصصی در هشت درس کنکور سراسری با توجه به ضرایب دروس و ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎی ﻣﻄﺎﻟﻌﺎتی ﺧﺎص ﻫﺪاﻳﺖ خواهند شد.

درخشش دبیرستان انديشه هاي شريف در رشته پزشکی و مهندسی دانشگاه سراسری

معرفی نفرات برتر رشته پزشکی و مهندسی دانشگاه سراسری

دلیل تاکید دبیرستان انديشه هاي شريف بر برگزاری کلاس های تست کنکور

ﻋﻠﺖ ﮔﺮﻳﺰان ﺑﻮدن برخی از ﻣﺪارس و ﻣﻮاﺟﻪ ﺷﺪن ﺑﺎ اﻳﻦ ﺟﻤﻠﻪ ﻛﻪ ﻣﺎ “روی تست ﻛﺎر نمیﻛﻨﻴﻢ” این اﺳﺖ ﻛﻪ؛ اﻃﻼﻋﺎت ﻛﺎفی از ﻣﻮﺿﻮع کنکور سراسری ﻧﺪارﻧﺪ ، ﻟﺬا ﺑﻪ ﭼﻨﺪ دﻟﻴﻞ ﻛﻪ ﺑﻪ اختصار در زﻳﺮ ﺷﺮح داده می ﺷﻮد ﺑﺴﻨﺪه می کنیم:

ﻫﻤﭙﻮﺷﺎنی و یکی ﺑﻮدن ۱۰۰ درصد ﻣﻄﺎﻟﺐ ﻛﻨﻜﻮر با آزمون های قلمچی باعث ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ گذاری بر روی رشته پزشکی و مهندسی دانشگاه سراسری است که ﻣﻮﺟﺐ ﺟﻬﺶ ﺳﺮﻳﻊ و ﺗﻮفیق ﺑﺴﻴﺎر ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ رﻗﺒﺎ در ﻛﻨﻜﻮر ورود ﺑﻪ داﻧﺸﮕﺎﻫﻬﺎ ﮔﺮدید.

رﺗﺒﻪ ﻫﺎی ﺑﺮﺗﺮ و زﻳﺮ ۱۰۰۰ ﻛﻨﻜﻮر ﺳﺮاﺳﺮی دﺑﻴﺮﺳﺘﺎن انديشه هاي شريف و اﻏﻠﺐ دﺑﻴﺮﺳﺘﺎﻧﻬﺎی ﻣﻤﺘﺎز تهران از ﺑﻴﻦ داﻧﺶ آﻣﻮزان ﻣﻤﺘﺎز در آزمون ها آزمایشی ﺑﻮده اﻧﺪ.

رﺷﺪ روﺣﻴﻪ ﺑﺎﻟﻨﺪگی و ﺑﺮﺗﺮی ﺟﻮیی علمی و ﺗﺸﻮﻳﻖ ﺑﻪ تفکر و ﻋﺎدت ﺑﻪ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ی موثر دانش آﻣﻮز

اﻳﺠﺎد زﻣﻴﻨﻪ علمی ﻋﻤﻴﻖ ﺑﺮای ﻣﻮﻓﻘﻴﺖ داﻧﺶ آﻣﻮزان در ﻛﻨﻜﻮر داﻧﺸﮕﺎﻫﻬﺎ و ﻧﻴﺰ اﻣﺘﺤﺎﻧﺎت ﻧﻬﺎیی ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺗﻐﻴﻴﺮ ﻧﻮع ﺳﺆاﻻت از ﻛﻠﻴﺸﻪ ﺑﻪ ﻣﻔﻬﻮم و …  ﻟﺰوم ﻳﺎد ﮔﻴﺮی ﻋﻤﻴﻖ ﺗﺮ و اﻣﺘﺤﺎﻧﺎت تشریحی.

نتایج درخشان دبیرستان انديشه هاي شريف در رشته پزشکی و مهندسی دانشگاه سراسری در سال تحصیلی 

با افتخار باید بگوییم،دبیرستان اندیشه های شریف رتبه اول قبولی رشته پزشکی و مهندسی دانشگاه سراسری را در شهر رشت کسب نموده.

 

فرم پیش ثبت نام دبیرستان اندیشه های شریف تکمیل کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.(کلیک کنید)