امکانات کتابخانه  VIP

امکانات کتابخانه VIP

امکانات کتابخانه VIP   

برنامه ریزی شخصی

نیروهای مشاور و برنامه ریز باتوجه به برنامه ی دانش آموز و مدرسه و امتحانات دوره ای برنامه ای متعادل را برایش تهیه می کند تا نهایت پوشش دروس انجام شده و دانش آموز به تست زنی و جمع بندی برسد.

پرسش فازهای مطالعه

بعد از هر فاز مطالعاتی ناظر و مراقب از درس خوانده شده توسط دانش آموز تست و مسئله مشخص می کند تا متوجه میزان تسلط روی موضوع شود و در صورت نیاز به رفع اشکال برایش برنامه ریزی می کند.

امتحانات دوره ای

بعد از اتمام فازهای مطالعاتی در پایان روز امتحانی از مباحث مطالعه شده گرفته می شود تا عملکرد دانش آموز در روز مورد بررسی قرار گیرد.

مشاوره شخصی و انفرادی

به هر دانش آموز به صورت انفرادی مشاوره ای برای رفع مشکلات تست زنی و خوندنش داده می شود تا راندمان خود را درفازهای مطالعاتی افزایش دهد.

کلاس های سمعی و بصری

این کلاس ها برای اولین بار در استان گیلان در مجموعه VIP  برپا شده است این امکان را به دانش آموز می دهد که به صورت مجازی از کلاس های تک نفره استفاده کند.

رستوران

سلامت و شادابی دانش آموزان در اولویت است به همین دلیل رستوران گروه رازقی در مجموعه کتابخانه VIP  حضور دارند تا بیش ترین خدمات را به دانش آموزان ارائه دهند.

کلاس رفع اشکال انفرادی

بعد از آنکه مشکلات تست زنی توسط دانش آموز و ناظر شناسایی شد کلاس های انفرادی رفع اشکال در آن مبحث توسط مدرسین برتر انجام می گیرد تا مشکلات درسی دانش آموز قبل از خروج از مجموعه حل شود.

فرم پیش ثبت نام دبیرستان اندیشه های شریف تکمیل کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.(کلیک کنید)

گزارش تصویری