آزمون ورودی پایه نهم به دهم تیزهوشان

آزمون ورودی پایه نهم به دهم تیزهوشان به صورت رقابتی تنگاتنگ میان دانش آموزان منتخب و واجد شرایط فقط یک بار در هر سال برگزار می گردد و افراد شرکت کننده با آمادگی قبلی و گذراندن برخی مراحل آموزشی در این آزمون حاضر می شوند. این آزمون با توجه به اینکه مانند کنکور فقط یکبار در سال برگزار می شود، از اهمیت بالایی برای دانش آموزان برخوردار است و طبیعتا بایستی با آمادگی کافی، اطلاعات دقیق و تمرینات بسیار جهت شرکت در آزمون ورودی پایه نهم به دهم تیزهوشان شرکت کنند. لذا در مقاله جاری سعی کرده ایم تا هر آنچه که می تواند برای موفقیت در این مرحله تاثیرگذار باشد، برای شما دانش آموزان و اولیای محترم اطلاع رسانی کنیم.

 

آزمون ورودی پایه نهم به دهم تیزهوشان،مطالعه. استعدادهای درخشان. مدرسه. دانش آموز،هر آنچه که باید درمورد آزمون ورودی پایه نهم به دهم تیزهوشان بدانید.

 

چگونه و چه زمانی باید برای آزمون ورودی پایه نهم به دهم تیزهوشان ثبت نام کنم؟

آزمون ورودی پایه نهم به دهم تیزهوشان و ثبت نام آن از طریق سایت azmoon.medu.ir انجام می شود و شما بایستی به عنوان داوطلب با در دست داشتن تمامی مشخصات و اطلاعات اولیه درخواستی پس از مراجعه به آدرس اینترنتی مذکور اقدامات لازم جهت ثبت نام را انجام دهید. همچنین مراحل پرداخت هزینه نیز در همان سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان در آدرس اینترنتی فوق صورت می گیرد. بنابراین بایستی برای تکمیل مراحل ثبت نام یک کارت بانکی حاوی رمز دوم نیز همراه داشته باشید. از آنجایی که مدارس هیچ مسئولیتی در قبال اقدام به ثبت نام آزمون ورودی پایه نهم به دهم تیزهوشان و تکمیل آن ندارند، اولیا و دانش آموزان خود بایستی اطلاعات کافی در این زمینه را از مراجع معتبر کسب کرده و در تاریخ تعیین شده فرم ثبت نام اینترنتی آزمون ورودی پایه نهم به دهم تیزهوشان را تکمیل نمایند. زمان ثبت نام هر ساله از طریق مراجع مطمئن اطلاع رسانی می شود. هرچند تاکنون اغلب ماه های فروردین و اردیبهشت شاهد آغاز ثبت نام بودیم اما شما بایستی همواره این تاریخ را چک نمایید چرا که امکان تغییر یا تمدید آن وجود دارد. کارت ورود به جلسه معمولا پنج روز قبل از آغاز آزمون از طریق همان سامانه اینترنتی توزیع می گردد و دانش آموزان برای ورود به جلسه حتما باید این کارت را همراه خود داشته باشند.

آزمون ورودی پایه نهم به دهم تیزهوشان،مطالعه. استعدادهای درخشان. مدرسه. دانش آموز،هر آنچه که باید درمورد آزمون ورودی پایه نهم به دهم تیزهوشان بدانید.

 

بهترین روش برنامه ریزی مطالعه برای موفقیت در آزمون ورودی پایه نهم به دهم تیزهوشان چیست؟

آزمون ورودی پایه نهم به دهم تیزهوشان مانند سایر امتحاناتی که برای مدارس استعدادهای درخشان برگزار می شود، دشواری ها و مراحل ویژه خود را دارد. یقینا موفقیت در این آزمون بدون داشتن برنامه ریزی و مطالعه کافی و علمی ممکن نخواهد بود. روش های مطالعاتی بسیاری وجود دارد که می تواند عبور از این مرحله را برای دانش آموزان آسان تر سازد. به عنوان مثال یکی از اولین و مهم ترین آن ها مرور روزانه دروسی است که همان روز توسط معلم تدریس شده است. حتی یک مرور سریع نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود چرا که با گذشت زمان و عدم مرور روزانه دروس مطالب بر روی هم انباشته شده و شما هرگز قادر به تفکیک آن ها نخواهید بود. علاوه بر این بایستی سعی کنید ابتدا یک نگاه کلی به مبحث مورد نظر داشته و سپس وارد جزئیات آن شوید. این کار به خاطر سپاری و یادگیری را آسان تر می سازد. نکته دیگر مربوط به زمان بندی مطالعه است. براساس تحقیقات انجام شده، اگر بتوانید پس از مقدار مشخصی از مطالعه استراحت کوتاهی به مغز داده و سپس دوباره شروع کنید، نتیجه گیری بهتری خواهید داشت. درواقع مطالعات کوتاه اما پیوسته از مطالعه طولانی بهتر جواب می دهد.

فرم پیش ثبت نام دبیرستان اندیشه های شریف تکمیل کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.(کلیک کنید)

آزمون ورودی اندیشه های شریف،آزمون ورودی بهترین مدرسه،آزمون ورودی نهم به دهم

گزارش تصویری